این روزها انجام عمل‌های سرپایی زیبایی مانند تزریق ژل چانه کمک کرده تا افراد زیادی بتوانند با هزینه‌های بسیار کم و دوران نقاهت بسیار کوتاه نسبت به عمل‌های جراحی پلاستیک و زیبایی، تغییرات مثبتی بر روی چهره خود ایجاد کنند. یکی از بخش‌های صورت که شکل و زاویه آن تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی دارد، چانه است.

در واقع می‌توان گفت که شکل چانه مانند شکل بینی می‌تواند، با کمی تغییر تأثیرات مثبتی بر ظاهر افراد داشته باشد.

خوشبختانه با توجه به پیشرفتی که طی چند سال اخیر علم پزشکی در زمینه زیبایی داشته، با انجام یک عمل بسیار ساده یعنی تزریق ژل چانه می‌توان شکل آن را به طور کاملاً طبیعی با کمترین هزینه تغییر داد.

تزریق ژل چانه
تزریق ژل چانه

تزریق ژل چانه با چه هدفی انجام می‌شود؟

تزریق ژل چانه با هدف افزایش زیبایی صورت انجام می‌شود. همچنین تزریق ژل و تغییر زاویه چانه می‌تواند هم باعث زاویه سازی صورت شود و هم تقارن بیشتری میان اعضای صورت ایجاد کند.

بیشترین تأثیری که تزریق ژل چانه بر روی چهره ایجاد می‌کند، مربوط به ناحیه دهان و بینی است که البته می‌تواند باعث تغییر در چهره افراد از زاویه نیم رخ نیز شود.

تزریق ژل چانه چه مزیت‌هایی دارد؟

تزریق ژل چانه یک عمل زیبایی محسوب می‌شود که دارای مزیت‌های زیادی از جمله موارد زیر است:

  • تغییر و ایجاد زیبایی طبیعی در چهره
  • هزینه بسیار کم، در مقایسه با سایر عمل‌های جراحی زیبایی
  • درد بسیار کم
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • نداشن دوران نقاهت پس از عمل

پیش از انجام تزریق ژل چانه به چه مواردی باید توجه کرد؟

قبل از انجام تزریق بهتر است کارهای زیر را انجام دهید:

  • پیش از تزریق ژل سعی کنید به پزشک متخصص و کلینیک معتبر مراجعه کنید.
  • پیش از انجام عمل تزریق ژل چانه، از مصرف انواع کرم و لوازم آرایش خودداری کنید.
  • دقت داشته باشید که حتماً محل تزریق بر روی چانه به طور کامل ضدعفونی شود.
  • از کیفیت و معتبر بودن برند ژل اطمینان حاصل کنید.

تزریق ژل چانه چه عوارضی دارد؟

به طور کلی می‌توان گفت که تمام عمل‌های زیبایی می‌توانند در نوع خود دارای عوارض مختلفی باشند که برخی از آنها کاملاً طبیعی و برخی دیگر غیر طبیعی است.

به عنوان مثال تورم و قرمزی پس از تزریق ژل در محل چانه کاملاً طبیعی است که معمولاً پزشک برای رفع این عوارض داروی‌های خاص و استفاده از کمپرس سرد را تجویز می‌کند.

گاهی نیز ممکن است در برخی از افراد عوارض به شکل شدیدتری نمایان شود، به عنوان مثال ممکن است التهاب در محل تزریق بسیار زیاد باشد و پس از چند روز منجر به ایجاد عفونت شود، که در این صورت باید خیلی سریع به پزشک خود مراجعه کنید.

البته نکته مهمی که در مورد عوارض جانبی تزریق ژل چانه وجود دارد این است که آشکار شدن عوارض تا حد زیادی به مهارت پزشک متخصص در تزریق ژل مربوط می‌شود، به همین دلیل نیاز است تا با دقت بیشتری پزشک خود را انتخاب کنید.

ماندگاری ژل چانه چقدر است؟

در گذشته ژل و فیلری که به چانه و سایر اعضای صورت تزریق می‌شد دارای طول عمر بالایی بود، اما به مرور زمان تحقیقاتی صورت گرفت که نشان می‌داد ژل با طول عمر بالا باعث بروز برخی از مشکلات می‌شد. به همین با تغییراتی که در ژل و فیلر ایجاد شد، در حال حاضر ماندگاری آن چیزی در حدود 17 تا 19 ماه است و پس از آن نیاز است تا تزریق ژل مجدداً انجام شود.

در واقع می‌توان گفت که تغییراتی که پس از تزریق ژل ایجاد می‌شوند، تا حدی موقتی هستند.

هزینه تزریق ژل چانه چه قدر است؟

هزینه این کار بستگی به موارد مختلف دارد. برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه می‌توانید با کلینیک ما در شیراز به شماره ۳۶۳۴۱۹۰۵-۰۷۱ تماس بگیرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است
[تعداد امتیازها 2 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *