تزریق ژل باسن برای خوش فرم شدن آن

بهبود فرم بدن و رسیدن به اندامی زیباتر، یکی از متداول‌ترین دغدغه‌های مردم امروز به‌ویژه خانم‌ها است و به همین دلیل، تزریق ژل به نواحی مختلف بدن، طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از انواع این عمل زیبایی، تزریق ژل باسن است که باعث حجم گرفتن و خوش فرم شدن این اندام می‌شود.

در این عمل، دکتر سمر نامیان، بهترین نوع ژل باسن را با توجه به شرایط شما برایتان انتخاب می‌کند و با تزریق اصولی آن، فرم باسن دلخواهتان را به شما هدیه می‌دهد. بعد از جلسه درمان، در صورتی که مراقبت‌های لازم را انجام بدهید، نتایج آن ماندگار خواهد شد و می‌توانید از داشتن باسنی زیبا و برجسته، لذت ببرید. در ادامه، به همه آنچه باید درباره تزریق فیلر باسن در شیراز بدانید، خواهیم پرداخت.

تزریق ژل باسن چگونه انجام میشود؟

تزریق ژل به باسن از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای فرم‌دهی به این ناحیه است که انجام آن فرایند نسبتاً ساده‌ای دارد. برای این کار ابتدا باید به یک متخصص باتجربه و ثابت شده در شیراز مثل دکتر نامیان مراجعه کنید تا با معاینه باسن، بهترین نقاط تزریق را تشخیص بدهد. در این مرحله، آنچه اهمیت دارد این است که هنگام معاینه، در حالت ایستاده باشید تا فرم طبیعی باسن‌تان مشخص بشود؛ زیرا در حالت نشسته و دراز کشیده، فرم آن تغییر می‌‌کند و در حالت اصلی خود نیست و به همین دلیل نمی‌توان نقاط مناسب تزریق را تشخیص داد.

بعد از مشخص شدن نواحی تزریق و علامت‌گذاری‌های لازم، باید دراز بکشید تا ناحیه باسن به‌ویژه محل‌های تزریق کاملاً ضدعفونی شود و به کمک بی‌حس کننده موضعی به بی‌حسی کامل برسد تا پزشک بتواند کار خود را آغاز کند. بعد از طی این مراحل، دکتر، فیلر را به کمک کانولا (ابزاری مشابه با سرنگ) وارد باسن می‌کند و بعد از اینکه حجم مناسبی از آن تزریق شد، با دست و ماساژ‌های مخصوص، عملیات فرم‌دهی را شروع می‌کند.

تزریق ژل باسن در شیراز
تزریق ژل باسن در شیراز

این روش درمانی، یک روش بدون برش و جراحت است و به همین دلیل جز در محل تزریق، زخم خاصی ایجاد نمی‌شود و ممکن است فقط روی همین نقاط، بانداژ قرار داده شود. در پایان جلسه درمان، شما می‌توانید لباس‌های خود را بپوشید و با رعایت نکات لازم، به خانه برگردید. اگر خواهان تزریق فیلر در شیراز هستید و به دنبال یک کلینیک خوب می‌گردید، صفحه تزریق ژل در شیراز را مطالعه کنید.

انواع مدل تزریق ژل در باسن

یکی از مهم‌ترین اثرات تزریق فیلر به باسن، تغییر فرم آن است که می‌توان آن را به شکل‌های گوناگونی درآورد. در جدول زیر به معرفی چند مدل از معروف‌ترین فرم‌های باسن که ساخت آن‌ها با تزریق ژل امکان‌پذیر است، می‌پردازیم:

فرم و مدل باسنتوضیحات
باسن قلبیاین مدل که با نام مدل وی نیز شناخته می‌شود، در ناحیه کمر باریک و در قسمت لگن حجیم و برآمده است.
باسن مربعیدر این مدل، باسن در ناحیه کمر و لگن به شکل یکسانی حجم داده می‌شود و ظاهری مربعی پیدا می‌کند.
باسن اِی (A)در مدل A حالت کلی بدن به شکل این حرف در می‌آید و ناحیه پشت تا کمر باریک و باسن حجیم است.
باسن مثلثیدر این مدل، کمر باریک است و باسن به شکل تیز و مثلثی در ناحیه لگن و ران، حجم داده می‌شود.
مدل‌های تزریق ژل باسن

چه افرادی بهترین کاندید برای تزریق ژل باسن هستند؟

تزریق ژل باسن شیراز گرچه یک روش درمانی پرطرفدار است و بسیاری از افراد مشتاق تجربه کردن آن هستند اما ممکن است همه نیاز به انجام آن نداشته باشند. این عمل بیشتر برای کسانی مناسب است که باسن کوچک و صافی دارند، از ظاهر و تناسب اندام خود ناراضی‌اند، باسن نامتقارن دارند، به دلیل ورزش یا تغذیه حجم زیادی از چربی باسن خود را از دست داده‌اند و این موضوع اعتماد به نفس آن‌ها را خدشه‌دار کرده است. این افراد می‌توانند با تزریق فیلر باسن در شیراز به فرم دلخواه برای باسن خود برسند و داشتن باسنی برجسته و خوش‌فرم را تجربه کنند.

افراد مناسب برای فیلر باسن
افراد مناسب برای فیلر باسن

مراقبت های بعد از تزریق ژل به باسن چیست؟

انجام تزریق ژل باسن در مطب توسط بهترین دکتر فیلر باسن در شیراز بخشی از فرایند درمان شما است و یک بخش دیگر و مهم‌تر وجود دارد و آن، مراقبت‌های بعد از تزریق است؛ زیرا در صورتی‌که نکات لازم رعایت نشود، درمان بی‌نتیجه خواهد شد و ناچار می‌شوید دوباره وقت و انرژی بگذارید و هزینه کنید. مهم‌ترین نکات مراقبتی بعد از تزریق فیلر باسن را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • خودداری از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان تا ۱ هفته بعد از عمل
  • عدم نشستن روی صندلی به مدت طولانی
  • استفاده از لباس زیر نخی به‌منظور رعایت بهتر بهداشت و جلوگیری از تعریق زیاد
  • پرهیز از وارد شدن هرگونه فشار زیاد و ماساژ این ناحیه؛ زیرا باعث تغییر فرم آن می‌شود
  • نوشیدن آب فراوان
  • پیروی از دستوالعمل‌های پزشک
  • عدم مصرف الکل و دخانیات

تزریق ژل به باسن چه عوارضی دارد؟

تزریق ژل ب باسن راهی ایمن و بی‌خطر برای افزایش حجم و بهبود ظاهر این ناحیه است؛ با این حال، در مواردی ممکن است زیباجویان با برخی عوارض مواجه شوند. شایع‌ترین عارضه‌های این عملِ زیبایی، قرمزی و خونریزی خفیف، کبودی، عفونت، سوزش در نقاط تزریق و احساس ناراحتی و چالش در روزمره به دلیل تغییر فرم باسن است. این موارد درصورتی که به شکل خفیف باشد، نگران کننده نیستند و طی مدت کوتاهی برطرف خواهند شد؛ اما اگر شدت بگیرند و بیشتر شوند، لازم است که با پزشکتان مشورت کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. ضمن اینکه باید در مراکز زیبایی معتیر این کار را انجام دهید.

آیا تزریق ژل باسن درد دارد؟

خیر. به دلیل استفاده از بیحس کننده، انجام این تزریق درد خاصی ندارد.

بعد از تزریق ژل باسن میتوان فعالیت های روزانه را انجام داد؟

بله، اما به شرط رعایت نکات و مراقبت‌های لازم مثل نیاوردن فشار زیاد به باسن و نپوشیدن لباس تنگ و مواردی از این دست.

بهترین پزشک برای تزریق ژل باسن در شیراز چه کسی است؟

از آنجا که تزریق ژل نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد، بهتر است که به دنبال بهترین متخصص در شیراز باشید. یکی از بهترین پزشکانی که در این حوزه فعالیت می‌کند، دکتر سمر نامیان است و شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره و رزرو نوبت با شماره ۰۹۹۳۵۴۷۵۰۱۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.

قیمت ژل باسن در شیراز چقدر است؟

تعیین هزینه فیلر باسن به عوامل مختلفی مثل نوع ژل، برند تولیدکننده آن و حجم ژل برای تزریق بستگی دارد و یکسان نیست؛ به همین دلیل، بهتر است برای دریافت اطلاعات لازم درباره قیمت فیلر باسن در شیراز با ما به شماره ۰۹۹۳۵۴۷۵۰۱۳ تماس بگیرید.

سخن پایانی

تزریق ژل باسن در شیراز، یکی از بهترین راه‌های برجسته‌سازی و خوش فرم کردن باسن است که می‌تواند زیبایی خاصی به اندام شما ببخشد. این عمل زیبایی با ژل‌های گوناگونی انجام می‌شود که شما می‌توانید از میان فرم‌های مختلف باسن مثل فرم مثلثی، قلبی و غیره، یکی را انتخاب کنید و از پزشک خود بخواهید که تزریق را با هدف رسیدن به آن فرم، انجام دهد.

بهترین دکتر فیلر باسن شیراز
بهترین دکتر فیلر باسن شیراز

در صورتی که پزشک شما از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد و شما نیز مراقبت‌های لازم بعد از عمل را انجام دهید، درمانتان نتایج خوبی خواهد داشت و می‌توانید برای مدت طولانی از آن بهره ببرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها ۲ عدد و میانگین امتیازها ۵]

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “تزریق ژل باسن برای خوش فرم شدن آن”

  1. نسترن

    ممکنه باسن زشت بشه؟!

    1. دکتر سمر نامیان

      سلام وقت بخیر. خیر زشت نمیشه. اتفاقاً باعث برجسته و زیبا شدن باسن میشه. همچنین بر اساس سلیقه شما ژل باسن میزنیم. اصلاً نگران نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *