یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد به خصوص در فصول گرم با آن مواجه هستند، تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل است. البته در بسیاری از موارد منجر به ایجاد بوی بد بدن خواهد شد که ممکن است، بوی بد برای خود فرد و اطرافیانش آزار دهنده باشد.

در گذشته هیچ راهکار قطعی برای درمان تعریق بیش از حد وجود نداشت و تنها با کمک اسپری‌های خوشبو کننده تا حدودی امکان کاهش بوی بد وجود داشت.

اما امروزه با کمک علم پزشکی می‌توان گفت که تعریق بیش از حد نیز با کمک تزریق بوتاکس زیر بغل درمان خواهد شد.

تزریق بوتاکس به چه صورت انجام می شود؟

پیش از هر چیز نیاز است تا بگوییم که تزریق بوتاکس یک عمل سرپایی است و گاهی نیز بدون استفاده از بی‌حسی نیز انجام می‌شود، اما در برخی از موارد با توجه به آستانه تحمل درد، ممکن است از بی‌حسی موضعی برای فرد استفاده شود.

تزریق بوتاکس در ناحیه زیر بغل به صورت تزریق در مناطق یک سانتی‌متری انجام می‌شود و معمولاً چیزی در حدود 24 تا 48 ساعت طول می‌کشد تا تأثیرات تزریق بوتاکس آشکار شود.

به طور کلی تزریق بوتاکس به صورت دوره‌ای انجام می‌شود. گفته می‌شود که تأثیرات بوتاکس برای کاهش تعریق، چیزی در حدود 6 تا 9 ماه است و پس از آن نیاز است تا فرد برای تزریق مجدد بوتاکس به پزشک متخصص و کلینیک معتبر مراجعه کند.

تزریق بوتاکس زیر بغل برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی نمی‌توان تزریق بوتاکس زیر بغل را به همه توصیه کرد، اما افراد زیر می‌توانند برای تزریق بوتاکس اقدام کنند:

  • افرادی که تعریق زیر بغل آن‌ها به صورت دو طرفه است.
  • افرادی که در زمان خواب تعریق آن‌ها متوقف می‌شود.
  • افرادی که در زمان فعالیت‌های بدنی دچار تعریق زیاد می‌شوند.
  • افرادی که به صورت ارثی و خانوادگی با تعریق بیش از حد زیر بغل مواجه هستند.
تزریق بوتاکس زیر بغل برای چه افرادی مناسب است؟
تزریق بوتاکس زیر بغل برای چه افرادی مناسب است؟

چه افرادی نباید برای بوتاکس زیر بغل اقدام کنند؟

توصیه می‌شود مادرانی که در حال شیردهی به کودکان خود هستند، از انجام عمل بوتاکس زیر بغل خودداری کنند. همچنین بهتر است افرادی که داری بیمارهای خود ایمنی و نقص سیستم ایمنی بدن هستند، حتماً پزشک خود را پیش از انجام عمل تزریق بوتاکس زیر بغل، مطلع کنند.

به طور کلی تزریق بوتاکس برای زیر بغل یک عمل ساده است که عارضه خاصی برای افراد ایجاد نمی‌کنند. اغلب افراد پس از انجام تزریق بوتاکس زیر بغل می‌توانند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهند.

البته نیاز است تا پیش از تزریق بوتاکس حتماً به پزشک متخصص و کلینیک معتبر مراجعه کنید و با توجه به مشاوره‌ای که می‌گیرید، اقدام به تزریق بوتاکس زیر بغل کنید.

هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل چه قدر است؟

هزینه این کار بستگی به موارد مختلف دارد. برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه می‌توانید با کلینیک تخصصی زیبایی ما در شیراز به شماره ۳۶۳۴۱۹۰۵-۰۷۱ تماس بگیرید.

مشاهده نمونه کارهای بوتاکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *