زمانی که سن افزایش پیدا می‌کند بسیاری از اعضای صورت تحت تأثیر افزایش سن فرسوده می‌شوند و به نوعی می‌توان گفت در چنین شرایطی پوست صورت دچار پیری خواهد شد. متأسفانه افتادگی عضلات صورت و چروک‌های پوستی گاهی تأثیر ناخوشایندی بر ظاهر افراد می‌گذارد. به همین دلیل به دنبال راهکاری مانند تزریق ژل گونه برای کاهش پیری صورت و یا کاهش روند پیری هستند.

یکی از نقاط صورت که معمولاً بر اثر افزایش سن دچار افتادگی می‌شود، گونه است. به این دلیل که گونه‌ها در مرکز صورت قرار دارند، می‌توانند سایر اعضای صورت را نیز تحت تأثیر قرار دهند.

این روزها با توجه به پیشرفتی که علم پزشکی در زمینه زیبایی داشته، می‌توان گفت که تزریق ژل گونه می‌تواند به عنوان یک عمل زیبایی سرپایی و بدون عارضه معرفی شود. در نتیجه افرادی که با مشکل افتادگی گونه و یا کاهش حجم عضلات صورت مواجه هستند، می‌توانند از این روش درمانی برای کاهش آسیب‌های پوستی خود استفاده کنند.

پیری صورت و افتادگی گونه چطور اتفاق می‌افتد؟

به طور کلی پوست در سنین جوانی در حال ساخت کلاژن است. کلاژن همان چیزی است که باعث شادابی پوست می‌شود و از ایجاد چروک و افتادگی پوست پیشگیری می‌کند، اما زمانی که سن افزایش پیدا می‌کند، کلاژن سازی کاهش پیدا خواهد کرد و یا گاهی ممکن است در برخی از افراد به طور کامل متوقف شود.

زمانی که کلاژن سازی کاهش پیدا کند، به مرور زمان چین و چروک‌های پوست آشکار می‌شوند و عضلات صورت مانند گونه‌ها دچار افتادگی می‌شوند.

معمولاً زمانی که افراد متوجه افتادگی عضلات صورت خود می‌شوند، تصمیم می‌گیرند تا با تزریق ژل و فیلر پوست خود را ترمیم کنند.

تزریق ژل گونه
تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه چه مزایایی دارد؟

تزریق ژل یکی از روش‌های درمانی و زیبایی صورت است که کمک می‌کند تا بسیاری از عوارضی که بر اثر توقف تولید کلاژن ایجاد می‌شود، برطرف شود. تزریق ژل دارای مزیت‌های زیادی برای ترمیم پوست است که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

افزایش حجم گونه

با تزریق ژن می‌توان کمک کرد تا حد زیادی حجم گونه‌ها افزایش پیدا کنند و افتادی حاصل از افزایش سن برطرف شود. زمانی که ژل به گونه‌ها تزریق می‌شود، بر اثر افزایش حجم آن بسیاری از عضلات صورت به شکل طبیعی خود بر می‌گردند. همچنین بسیاری از چین چروک‌های پوستی رفع خواهند شد.

انجام تزریق ژل در مدت زمان بسیار کوتاه

عمل تزریق ژل گونه را می‌توان به عنوان یک عمل جراحی سرپایی معرفی کرد. البته این عمل جراحی می‌تواند در دسته عمل‌های زیبایی قرار بگیرد. زمانی که بیماران به کلینیک زیبایی دکتر سمر نامیان مراجعه می‌کنند، تزریق ژل گونه برای آنها بدون بیهوشی انجام می‌شود، پس بیمار برای ادامه فعالیت‌های روزانه پس از تزریق ژل گونه هیچ محدودیتی ندارد.

امکان تخلیه ژل پس از تزریق

گاهی نیز ممکن است به دلایل مختلفی افراد مجبور به تخلیه کامل ژل گونه شوند، و یا حتی گاهی ممکن است بخواهند تا حجم ژل را کاهش دهند. نیاز است تا به این مورد توجه داشته باشید، تخلیه کامل ژل گونه و یا کاهش حجم آن امکان‌پذیر است. در نتیجه جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود.

عدم تخریب عضلات و بافت صورت

متأسفانه برخی از افراد باورهای اشتباهی نسبت به تزریق ژل گونه دارند و تصور می‌کنند که تزریق ژل می‌تواند به عضلات صورت و بافت‌های آن آسیب‌های جدی وارد کند. به همین دلیل برای انجام عمل تزریق ژل دچار تردید می‌شوند، اما نیاز است تا به این افراد بگوییم که ژل هیچ‌گونه آسیبی به پوست، عضلات و بافت صورت وارد نخواهد کرد، در صورتی که توسط پزشک متخصص انجام شود.

آیا تزریق ژل گونه می‌تواند عوارض ایجاد کند؟

به طور کلی تزریق ژل نمی‌تواند برای افراد عوارض خاصی ایجاد کند، اما گاهی نیز ممکن است اگر تزریق در مراکز و کلینیک‌های معتبر انجام نشود، منجر به ایجاد مشکلاتی زیادی شود. همچنین پیش از انجام تزریق ژل باید از تاریخ انقضا و معتبر بودن برند آن اطمینان حاصل کنید.

پیش از انجام تزریق ژل به چه مواردی باید توجه داشت؟

  • در صورت داشتن بیماری خاص و یا مصرف داروهای خاص، حتماً پزشک را مطلع کنید.
  • از مصرف مواد آرایشی خودداری کنید.
  • چند روز پیش از تزریق ژل گونه مصرف دخانیات را متوقف کنید.
  • تا چند روز بدون مصرف کرم‌های ضد آفتاب از خانه خارج نشوید.

هزینه تزریق ژل گونه چه قدر است؟

هزینه این کار بستگی به موارد مختلف دارد. برای اطلاعات دقیق در مورد هزینه می‌توانید با کلینیک تخصصی زیبایی ما در شیراز به شماره ۳۶۳۴۱۹۰۵-۰۷۱ تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید. سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها 3 عدد و میانگین امتیازها 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *